17 Şubat 2015 Salı

Spor Yapıyoruz


Evet 3.5 sene sonra bu cesareti kendimde bulup spora başladım..
50-55 kilolar arası dolaşan ben... 34-36 beden giyen ben... trioid'le başlayan 58 kilo hayat ve doğumla genişleyen 17 kilo alan bir beden. 2014 Aralık son tartılma.. 61.3 kilo..

Artık bu duruma bir el atmak lazımdı..çünkü en sevdiğim giysilerim üzerime olmuyordu. Kaç yıldır giyiyorsun yenilerini al sıkılmadın mı?.. aslında belki de gerçek olan şey o eskilere girebilecek kadar zayıf olur muyum diye kendime ispat mı bilemiyorum. beli kapanmayan bir sürü kot.. Evet aslında kilo gidiyor ama hamilelik bir genişleme yapıyor sırtta..belde basen de.. yani asıl amaç daralmak yolu uzun biliyorum..ama başladım sonun da ve kayıt oldum..
Aralık 22 de ilk ders başladı.Yediklerime çok dikkat ettim makarna ve pilav yememeye başladım.. sebze et,tavuk,çorba,bol su,yeşil çay.....
Spordan geldiğim akşamlarda bazen tavuk ızgara gibi, salata gibi şeyler yiyorum ama genelde yoğurt yulaf ve muz tercih ediyorum.Yulaf yoğurta daha rahat yeniyor tavsiyemdir.


kek yaptığım zaman o kalıba koyarken ki sıvı karışıma bile parmak atmadım..çikolata ve tatlı niyetine her şeyi çıkardım hayatımdan..Off vücut istiyor ama yalan yok..tabi ki arada kaçamak yaptım..çiğ köfte gibi :) ama ne zaman kaçamak yapsam hep vicdan azabı duydum.. dedim ki evet, beynim de kabul etmişim bu durumu sporu benimsemişim, en ufak bir kaçamak acaba verdiğimi geri mi getirir bana yapıyorum.. EVETTT biliyorum abarttım galiba şu aralar.. ama bayağ zayıfladın..bacakların inceldi..karnın gitti diye yorumları duyunca olsun diyorum bu şu an olması gereken sonra hepsi bir şekilde yavaş yavaş ve hep az bir şekilde hayatımda olacaktı..
tam 1 ay sonra 22 ocakta tartıya çıktım..ölçüm yapıldı.. 1 ay boyunca 14 kere gidebilmiştim.

Gidemediğim zamanlar da evde de hareketleri ve plates yapmaya çalışıyorum. En büyük destekçim beni taklit eden Oğlum :)



Koca Kadınım şu yıldıza ne sevindim :)))))


Kendime yeni spor aletleri de aldım :) evde de devam spor insanın hayat biçimi olmalı okuduğum dergiler Moda,ev eşyaları gibiydi şimdi spor dergileri alıyorum :)



Ve kendimi spor yaptıkça daha iyi,mutlu hissediyorum..EN ÖNEMLİSİ KENDİM İÇİN BİR ŞEY YAPIYORUM İŞTEN GELİP SPORA GEÇİYORUM..O KISA ARA BANA AİT, BENİM İÇİN KENDİM İÇİN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder