17 Şubat 2015 Salı

Eyvah Düşüyorum :)

Daha yayına girdiği ilk zamandan beri merak ediyordum..aşağı da ne vardı?nereye düşüyorlardı? İnsanın içi nasıl tuhaf oluyor?
Eser sunduğu zaman da istemiş ama bir türlü başvuru da bulunmamıştım. Sonra yeniden gündeme geldi ve tabi ki Mehmet Ali Erbil ile..Bu sefer dedim ki ölmeden dünya gözü ile bu adamı görüp eğleneceğim,onun için katılacağım :) Salı günü Başvuru yaptıktan 2 saat sonra cumartesi görüşmeye çağrıldım..Sonra ki salı günü perşembe yapılacak çekim için arandım.. Çok mutlu olmuştum...
Çünkü ben Mehmet Ali Erbil'i görmek istiyordum, aşağıya düşmek istiyorumdum.
EYVAH DÜŞÜYORUM DA DÜŞMEYE GİDİYORUM DİYE ÇIKTIĞIM SERÜVEN DE
ilk yayınlandığı akşam ki çekim olduk, yarışma başladığında içimden ilk ben gitmiyeyim diye düşündüm.. 3. 4. kişi olayım tadını alayım :) ve ben en son kalan 2 kişiden biriydim. Ortada ki rakibim beni küçümseyip -ben hanımefendiyi elerim-seçtiğinde  (içimden tabi ki sakın yenilme Selin demiştim)
Ve giden kendisi oldu. Bende bir para ödülü almış oldum tabiki. Ve tabiki düşmekte istedim.
Ben buraya düşmeye geldim dedim :)


Son Bölüm Linki:

http://www.startv.com.tr/program/eyvah-dusuyorum/video/eyvah-dusuyorum-1-bolum/4

Ben çok eğlendim (parada kazandım) sizde mutlaka katılın eğlenceli bulduğunuz yarışmalara :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder