30 Mayıs 2013 Perşembe

Üveit Hastalığı ve Yaşadığım aşamalar

ÜVEİT NEDİR;
Göz küresi kabuğunun orta tabakası olan ve damarda zengin bulunan uvea dokusunun iltihabıdır.
Üveit, gözde tutulduğu yere bağlı olarak değişik isimlerle adlandırılırlar. Eğer uveanın ön kısmı olan iris ve ön kamara tutulduysa buna iritis veya ön üveit, uveanın orta kısmının tutulmasına siklit, uveanın arka bölümünün tutulmasına ise koroidit denir. Bazı durumlarda tüm uvea etkilenir, buna da panüveit adı verilir. Üveitlerin %90’ı ön kısmı tutar.
Üveit ciddi, sinsi seyirli ve kronik bir hastalıktır. Tedavi edilmediği takdirde gözde ciddi hasara ve körlüğe sebep olur. ABD’deki körlüğün %10 nedeni üveittir. Doğru ve erken tedavi başlanmışsa hastalığın gidişatı genellikle iyidir. Fakat katarakt, glokom, band keratopatisi ve retina ödemi gibi ciddi komplikasyonlara sebep olabilir.
Hastaların sık ve iyi izlenmesi çok önemlidir; çünkü bazı önemli bulgular izleme sırasında ortaya çıkabilir.
Belirti ve Sebepleri
Üveit, gözde ağrı ve beraberinde yoğun kızarıklık şeklinde aniden ortaya çıkabilir. Belirtilerinde, ışığa duyarlılık, görmede uçuşmalar ve noktalar tariflenir.

Hastalığın aktif olduğu alevlenme dönemi uygulanan tedavilerle veya bazen kendiliğinde geçer ve hastalık ikinci bir atağa kadar sessiz bir döneme girer. Hastaların bir çoğunda üveitin nedeni bulunamamakla birlikte; virüs, mantar ve parazit gibi enfeksiyon ajanlarına bağlı olarak ortaya çıkabilir. Ayrıca Behçet hastalığı veya bazı eklem hastalıkları gibi otimmün kökenli bağ dokusu hastalığı da gözdeki tutulumu olarak ortaya çıkabilmektedir. Bunların yanı sıra arka arkaya geçirilmiş göz ameliyatları veya travmalar da üveit sebeplerinden sayılabilir. http://www.uveit.com/

VE BENİM ÜVEİT'İM NASIL BAŞLADI NELER YAŞIYORUM;


13 Mayıs Pazartesi sabahı uyandığımda sağ gözümde bulanıklık olduğunu farkettim ve gün içerisinde bulanıklık arttı sanki gözümün içinde krem var böyle buğulu beyaz görüyorum etrafı çok rahatsız ediciydi.

Salı sabahıda aynı şekildeydi.Gözümün içinde kızarıklık oldu.Eşim yorulmuş olabileceğimi çay koymamızı pc ye bakmamamı gözlerimi kapatıp dinlenmemi söyledi. Olasık olabilirdi ama neden sadece tek göz ve yorgunsa batması ağrısı yok akşam 10 da uyuduğum halde geçmiyor.Çarşamba ve perşembede böyle gitti.Cuma günü kadıköyde bir semt polikliniğine başvurdum göz doktoru diploması altında son derece ilgisiz ve yanlış teşhis koyacak birine gittiğimi hiç düşünemezdim. Muayene etti ve gözbebeğinde iltihap var dedi..Birşey olduğunun farkındaydım.
Bana zylet göz damlası yazdı çarşamba kontrole gel dedi.Işığa olan duyarlılığım arttı gün ışığı tam bir işkence evden çıkmak istemiyorum haftasonu devamlı uyudum sanki damlayı kullanıp uyumak geçirecekti. Pazar akşamı durum hala aynı 8 damla ve hiçmi azalma olmaz.
Pazartesi sabahı uyandım gözümün önünde siyah noktalar vardı önce göz yanılması sandım uykudan kalkmanın etkisi ama gözümü nereye döndürsem ordaydılar 4 adet görüyordum.Ve ertesi sabah daha da artmıştı noktalar netteki araştırmalarımda --Üveit yazını görmüştüm ama tüm işaretler Retina ile ilgili gibi gözüküyordu retina yırtıkları vs..--Doktora tekrar gittim ve beni gene özensiz muayene edip daha kapsamlı bir yere gitmemi makinesinin görmediğini söyledi..Neyse o doktorla ilgili en yakın sürede şikayetimi gerekli yerlere yapacağım.

21 Mayıs Salı akşamı Haydarpaşa numune hastanesinin aciline gittim. Muayne eden doktor Üveit olduğunu söyledi.Gözüme damla damlattı ve sonra tekrar muayene edip teşhisi onayladı. Bana 2 tane göz damlası verdi ertesi sabah tahliller için çağırdı.
22 Mayıs Çarşamba: Göz muayenesi yapıldı Üveit kesinleşti sağ gözdehem ön hem arkada var sol gözde de başlamış
Kan testleri istendi :Fizik tedavi sedimentasyon ve ramatoloji ile ilgili kan istedi.
Genetik için kan alındı
Ve göz doktorunun istedikleri :Hemogram-APTT-TPHA-RPR-VDRL-TOXO;IGG,IGM-ANTİ HIV
Alt batın röntgen fizik tedavi romatizmal durum için istedi.
22 Mayıs Öğleden sonra Başkent hastanesi Göz için TOMOGRAFİ ÇEKİLDİ-GÖZ ANJİYOSU YAPILDI. Burdaki Dr Eylem hanım hiç vakit kaybetmeyin dedi.Bu işin uzmanı Prof Dr İlknur Tutkun onunla iletişime geçmemiz gerek istediğiniz göz doktoruna gidebilirsiniz. Hepsi size bu teşhisi koyacaktır ama bu işin uzmanına ulaşmanızı söyleyeceklerdir. ÜVEİT ile ilgili türkiyede 2 dr bulunuyor ve birkaç tanede İlknur hanımın yetiştirdikleri öğrencileri.
GÖZ ANJİYOSUNDAN KESİTLER;
(Bu göz anjiyosu 22 mayıs günü yapıldı şimdi noktalanmalar daha çok aslında bu ilk günler)














23 Mayıs Perşembe; Dr Eylem hanım Beyoğlu göz hastanesinde çalışan Dr Berna hanımı aradı ve bizi kendisine gönderdi.(İlknur Hanım'ın öğrencisi kendisi)Beyoğlu göz hastanesine gittik Dr. Berna hanım muayene etti çok farklı birşey söylemedi. Kan testleri içinde VDRL ve TPNA'yı mutlaka yaptırın dedi.
ve birde PPD (Verem testini istedi).
24 Mayıs Cuma;Verem Savaş dernekleri PPD testini hergün yapmıyor.Günleri farklı Cuma günü sabah erkenden Üsküdar Verem savaşa gittik.PPD testi yapıldı.pazartesi sabah kontrole çağırdılar bugüne kadar yıkanmak yok su değmeyecek.

Deri altına iğne ile ilaç veriliyor. Cumartesi günü kızarmaya başladı pazar sertleşme ve kızarma arttı biraz da kaşınıyor ama kesinlikle ellemiyoruz. Ve test sonucu kalemle çizilerek yapıldı biraz acıdı. 15 mm çıktı pozitif ama Üveit'in nedeni bu değil daha önceden verem geçirmişim.Veremli biriylede görüşmüş olabilirmişim şu anda sağlıklıyım








27 Mayıs Pazartesi; Büyük gün akşam 7 de Prof Dr. İlknur Hanım'la randevum vardı. Onun söylediği herşey çok öenmli.1.5 saat süren bir muayene oldu.İlk başta Behçete benzetsede sonrasında bir enfeksiyonun neden olduğuna kanaat getirdi. Hiçbir netice alamadık. Enfeksiyon en kötü mantar olabilir Mantar olursa 1 ay hastanede yatmam gerekirmiş..Moral bozukluğu içinde eve döndük.Ara ara ağlıyorum. Yanlış bir tedavi uygulamamak için ertesi sabah Çapa'ya çağırdı beni testler için.
28 Mayıs Salı;İlknur hanım beni hiç bekletmeden muayene odasına aldı.Gözüme damlalar sıktı göz bebeklerim büyüyecek,günlerdir bu damlalar sıkılıyor iyicene görmem zorlaşıyor :/ Neyse Gözbebeklerim yeterli düzeye gelene kadar kan testlerime başladık ve mikrobiyoloji testlerinede.
Kan testleri için; KAN SAYIMI-GLUKOZ-BUN-KREATİNİN-AST-ALT-HS-CRP-SEDİMENTASYON-HEMOGRAM VE TAM İDRAR BAKILDI.
Mikrobiyoloji için; SALMONELLA(sadece bu test çapada yapılıyor diğerleri dışarda yaptırılacak)

Gözbebeklerim büyüdü dr gözümün resimlerini çekti (ışığa duyarlı olduğum için gözlerimi açamıyorum flaş patlayınca hemşire göz kapaklarımı tutuyor:)ilk defa gördüğüm bir göz taraması daha yaptı. 5 bilinmeyenli denklem dedi :( Enfeksiyonu bulamıyoruz.

Aşağıdaki testleri dışarda bir yerde yaptırmanız lazım ve gerçekten ucuz değiller;
Numune hastanesi hemokültüre ve shigella'ya bakıyor ama hemokültür için ateşli olmanız şartmış-devlet prosedürlerine takılıyorsunuz.SGK anlaşmalı yada özel sigortalı kurumlara başvurun-

29 Mayıs Çarşamba;
HEMOKÜLTÜR
SHİGELLA
QUAUTİFERON
RİKETSİA-YURTDIŞINA GİDECEK
BARTONELLA-YURTDIŞINA GİDECEK
LEPTOSPİRA-YURTDIŞINA GİDECEK
Dışkıda Parazit-mikroskopik araştırılacak

30 Mayıs Perşembe;Gözüm hala aynı bulanık ve siyah noktalı.Işığa olan hassasiyet devam ediyor gün ışığından nefret ediyorum.Göz muayenesinden de çok şiddetli ışık veriliyor orda.Gözün resmi çekilirken de dayanamıyorum :/ İlaçların 2. günü kortizon ilacı beni biraz zorladı mide bulantısı yaşıyorum.Dün daha şiddetliydi bugün direniyorum. İlaçlarda beni yıkmasın dimi.

Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.Yarın Çapaya gidiyorum gözüm ne kadar ilerlemiş bakacağız.
Sol gözüm 10/10 ama sağ gözüm 10/7 görüyor şu sıra..

31 Mayıs Cuma; Çapa'ya doktor kontrolüne gittim.Okuma tablosunu hiç okuyamadım :( hiçbirini görmedim harflerin..Offf..Gözüm hızla ilerliyor görme merkezine çok yakın noktalanmalar var.Gözümün üstünde çıkmaması büyük şans ama şimdilik.Doktor hastaneye yatırıp damardan antibiyotik vermek istiyor.Benim için çok sıkıntılı bir durum bu..Evde 21 aylık bir çocuk bırakmak can acıtıyor ama çokta korkuyorum.Çözümü hala bulunamadı. Bugün mikrobiyoloji sonuçlarımı aldım tertemiz çıktı. Kafam karma karışık..Salı günü hastaneye çağırdı yatırmayı düşünebilir :((

03 Haziran Pazartesi; Fizik tedavi doktoru sol kasık tarafında röntgende romatizmal bir hareket görmüştü. Mr istemişti. Bizde Numune hastanesine mr çektirmeye gittik ilaçlı mr olacağı için zaten iğne fobimin ile birlikte makineye girme heyecanı sardı beni. Ertesi gün belkide hastaneye yatacağım artık stresimi sıkıntılarımı kontrol altında tutamıyorum :( Nitekim damar yolu açıldıktan sonra bayılmışım..Sedyeye yatırıyorlardı biraz kendime gelmemi beklediler.Eşim geldi yanıma kendimi toparladıktan sonra mr çekildi. Bugünde böyle bitti.

 04 Haziran Salı; Büyük gün geldi.Hastaneye kontrole gittik.Heyecandan öleceğim. Cuma gününe göre daha iyi okudum :) hatta hepsini okudum. İlaç damlatıldıktan sonra resim çekilmesi için beklemeye başladık herşey bu resimle belli olacaktı. Ve doktorum resimlerimi çekti..Antibiyotik biraz işe yaramış Nispeten cuma gününe göre daha iyi olduğunu söyledi.2 tane nokta kaybolmuş ama başka bir yerde 1 tane daha çıkmış !! ilaçları kullanmaya devam ediyorum ve cuma günü tekrar kontrole gideceğiz. Yatmadığım için nasıl mutluyum anlatamam evde sizi bekleyen bir minik erkek olduğunu düşününce gerçekten eve dönmek bir harika. 3 hafta sonunda ilk defa olumlu birşey oldu.

07 Haziran Cuma; Salı gününden beri diz ağrısından ölüyorum..çok ağrım var sancılar giriyıor biri kemiklerimi kırıyor sanki,vuruyor,deliyor..Sadece dizlerimde ve kortizonun etkisi olabileceğini düşünüyoruz.İnternette okuyorum bakıyorum yan etkilerine..Bu sabah kontrol günümüzdü doktora şikayetimi anlattım. Ve bu kadar önemli birşey çıkacağını düşünmemiştik.Göz doktorum İlknur hanım hemen kortizon ilacını kesiyorum dedi. Şu anda dizlerin daha önemli diyerek Türkiyede parmakla sayılı Ramatoloji doktorlarından Prof Dr. Ahmet Gül'ü cebinden arayıp durumumu izah etti.Şikayetlerim üzerine Avasküler Reksoz tanısı olabilir mi diye hemen mr istendi. Bu bir tür kemik hastalığı proteze kadar gidebilen bir hastalık. Sadece 9 gün kullandığım kortizon bana çok dokunmuştu.Doktorum bin de 1 olabilecek birşey olduğunu söyledi. Yani 10 günde 1000 mg kullanan ve hiçbir şikayet yaşamayan insanlarda var..Kortizon beni fena vurdu..!!
Çapada mr gününü 6 ay sonraya veriyorlar (insanlara açıkça ölün,sakat kalın demek bu olsa gerek) İlknur hanım kortizonu kesince gözümü iyileştirenin kortizon mu antibiyotik mi olduğunu bilemediğini bunu ancak pazartesi günü görebileceğini söyledi.Eğer kortizonsa asıl desteği veren gözümden iğne yapacağını söyledi. :( Haftasonu nasıl geçecek bilmiyorum.. Hastaneden çıkıp hemen mr çektirmek için yer aradık eşim ilaç firmasında çalıştığı için bu bizim en büyük şansımız bir arkadaşı sayesinde mr için akşam saatine randevumuzu aldık ve çektirdik.Mr sonuçlarının raporunu beklemeden cd sini aldık.

08 Haziran Cumartesi; Eşim mr cd ile tanıdığı bir ortopedi profesörüne gitti dizlerde sadece su ödem gibi birşey gözüktüğünü söyledi korkulacak birşey yok çok şükür..Yarın herşey belli olacak.

10 Haziran Pazartesi; Sabah gerçekten çok heyecanlıydım.Doktorum İlknur hanım her zaman ki ilgisi ile beni karşıladı gözlerime damlalar sıkıldı klasik muayene yapıldı.Göz bebeklerimin büyümesi beklenecek sonrasında gözümün resmi çekilip karşılaştırma yapılacak herşey böylece ortaya çıkacak.Tabi bu arada İlknur hanım bize çok büyük bir iyilik daha yaptı Ahmet bey'le telefonla konuşup mr cd'miz ile yanına gönderdi. Ahmet bey gerçekten harika bir doktor prof kelimesinin yakıştığı gerçekten ender doktorlardan beni dinledi sonra cd mi inceledi ve korkulan durumun olmadığını başında yakaladığımızı belirtti. Bu güzel haber benden sadece D vitamini testi istedi..Tabi kortizon çok gerekli değilse kullanmamamın daha iyi olduğunu belirtti. İlknur hanım'la telefonla görüşüp durumumu kendi aralarında neticelendirdiler.
Fotoğraf çekimi yapıldı gözlerim ilerlememiş :) ama çok gerilemede yok..şimdilik antibiyotik tedavisine devam ediyoruz,kortizonsuz bir hafta daha geçecek cuma günü tekrar kontrole gideceğim. Dizlerim hala ağrıyor eskisi kadar olmasa da ve ruhum bedenim ayrı yorgun..haberler güzel gerçekten çok güzel..Antibiyotik yavaşta olsa etkisini gösteriyor..

14 Haziran Cuma; Sabah gene erkenden hastanedeydim. Pazartesi erken bir karar vermiş olduk sanırım.Gözümün alt kısmında yeni noktalar çıktı..Üstteki noktalar aynı aslında silikleşmede var ama yeni noktalar artık enfeksiyon olayını siliyor.Gözümde üveit var ve şu anda doktorum SARKOİDOZ olarak gördüğünü söyledi.

Sarkoidoz, tıbbın en ilginç, en renkli hastalıklarından biridir. kadınlarda erkeklere göre daha sıktır ve en çok 20-40 yaş arası hanımlarda rastlanır.
-100 yıldan fazla zamandır bilinen bir hastalık
-sigara içmeyenlerde daha çok rastlanıyor
-Kadınlarda daha çok görülüyor
-Tüberküloz ve kanserle karıştırılabiliyor
-Nedeni ve kesin tedavisi hala bilinmiyor

Sarkoidoz Tanı
Hastalığın tanısında, akciğer röntgeni ve tomografisi çok önemlidir. Kesin tanı için bronkoskopi veya lenf bezi biopsisi gerekir. Bazı hastalarda akciğerlerden ya da diğer organlardan da biopsi yapılabilir. Kanda kalsiyum ve ACE enzimi yüksekliği ya da idrarla atılan kalsiyumun çok artmış olması da sarkoidoza özgü bulgulardır.


Şimdi Quantiferon-ACE-Lizozim testleri istedi.Mantar olduğum için antibiyotikler kesildi.Kortizon dizlerim yüzünden..Şu anda hiçbir ilaç kullanamıyorum akışına bıraktık.Gözüm henüz gördüğü için iğne yapmak istemiyor doktorum.Perşembe günü tekrar çağırdı inşallah iğne yapmak zorunda kalmaz çok korkuyorum.

19 Haziran Çarşamba; Quantiferon testi pozitif çıktı..Tüberkuloz !!!!Yarın durumum biraz daha belli olacaktır.

20 Haziran Perşembe; Büyük gün geldi görmemde çok fazla değişiklik olmadı sadece bir kaç siyah nokta tekrar geri geldi o kadar.. İlknur hanım rutin muayenelerimi göz damlası damlatıp yaptı. Ve iyi gibi gözüküyor dedi.Üst katta gözümün resmi çekildi geçen haftayla karşılaştırıldı gene ve doktorum iyi olduğunu söyledi bu güzel haber ilaç kullanmadığım halde gelişme gösterdi. Sanırım doktorumada dedğim gibi iğne korkusundan gözüm iyileşmeye çalışıyor. Sarkoidoz tanısı için belirtiler bunu gösteriyor dedi ama ace ve lizozim testinden sonra netleşecek.Bu durum bize iyi geldi gerçekten geçen hafta eşimle oturmuş birbirimize bakıp ne olacak şimdi diye düşünüyorduk.Haftaya tatile çıkmayı planlıyorduk ve gidemeyeceğiz diye umutsuz olmuştuk. 2-3 hafta sonra kontrole gelmemi istedi İlknur hanım :)) kötü olmadığım sürece bu da süper haber..

17 Temmuz Çarşamba; Tatil sonrası kontrolümüzü yaptırdık. Her şey seyrinde noktalar normal biraz azalmış hatta ama ilaç kullanamıyorum böyle takiple ve gözümün önündeki o sinir bozucu noktalarla gidiyor hayat..
Noktalardan biri Retinaya tutunmuş şimdide yırtılma riski varmış.Yırtılırsa lazer yaparız dedi. Eylül ayında kontrole çağırdı.Kontrol arasının uzun olması dahi mutluluk verici haftada 2 gün hastaneye gitmek gerçekten insanı daha da çaresiz hissettiriyordu. Bir daha ki kontrole kadar bir aksilik olmaz umarım.

Çapa da İlknur Hanım'ın çektiği göz resimlerimde tonlarca beyaz leke vardı ilk başladığımda şimdi 5-6 tane kaldığını görmek nereden nereye geldik. O resimler bende yok maalesef yoksa burda yayınlamayı çok isterdim. İlk an ve sonrası geçiş dönemi...

AĞUSTOS AYINDA ÇAPA ÜVEİT BÖLÜMÜ KAPALI OLUYOR BİLGİNİZE.

Eylül ayında; Kontrolüme gittim. İlknur hanım olmadığı için asistanlar vardı. Herhangi bir sorun olmadı. Şu an için normal sakin seyrinde gidiyor.

Aralık 2013; Aralık ayı kontrolümde ilk önce asistanlar tarafından bir kontrol sağlandı. Sonrasında İlknur hanım da hastanedeydi. En son kendisi de bana baktı iyi ki de bakmış.Çünkü asistanlar belki de beni öyle eve gönderecekti. RETİNAM yırtılmış ve temmuzda bunun olabileceğini söylemişti. Böyle de önünü görebilen bir kadın kendisi.Beni hiç bekletmeden lazere yönlendirdi. Zafer bey lazeri mi yaptı.biraz heyecan yaptım tansiyonum düştü falan aslında kolay bir şey de işte stres oldum yırtılmasını anlamadım belirti yaşamadım. Şaşkınlık içindeydim tabi birazda. Neyse ki daha kötü bir şey yok.

Ocak 2014; Lazer için kontrole gittim tutup tutmadığı konusunda.. çok iyi tutmuş herhangi hiçbir sorun yok. Bu güzel haber oldu. Üveit'te normal seyrinde..şansıma İlknur hanım kontrol etti birde beni içim daha rahat.

Nisan 2014; Üveitim normal seyrinde..lazerde sorun yok ama asistanlar kontrol ettiğinde içimde biraz tedirginlik var.. Retinamı görmeden beni eve yollayacaklardı neredeyse!! Kendimde aksi bir görüntü sıkıntı hissetmiyorum. Bu yüzden inanıp randevumu tamamlıyorum.

Temmuz 2014; Rutin kontrolüme tekrar gittim. Her seferinde yeni asistana durumumu anlatmak bazen yoruyor. Keşke hep İlknur hanım'la görüşebilsem.. Buna da şükür diyorum. İlaç kullanamadığım halde tam 1 sene geçti ve ben stabil şekilde gidiyorum. Gözümün önünde noktalar kaldı. Ve tabi Retina yırtığından oluşan içi nokta dolu jel bir tabaka..Onlarla bile yaşamaya alıştım. noktasız gözün ne olduğunu unuttum :(

Ekim 2014; Gene bir rutin kontrol günü.. Şansıma doktorum İlknur hanım da oradaydı. Herşey Allahıma şükür olsun ki iyi gidiyor, yeni bir atak ya da sorun yok..tabi üzülmek ve bağışıklık düşürmek yok bunlar önemli konular.. Birde İlknur hanım benim Üveitim için bir bakıma olumlu birşey söyledi. Bu hastalık olmadan önce yaşadığım bu gıda zehirlenmesi ve ondan sonra bu durumun ortaya çıkması hastalığımın tamamen bağışıklık sistemim ile alakalı olduğunu ortaya çıkardı.. Biliyorsunuz bu hastalığın 85 çeşit sebebi olabiliyor. Toksoplazma,ramotoloji gibi hastalıklara bağlı bir sonuç almadık. Yani benim kendime biraz iyi bakmam lazım.. Bir güzel haber de artık 3 ay da 1 gitmeyeceğim. Nisan da gelmemi istedi arası 6 ay oldu.. O günleri hatırlıyorum da.. Şükür ki çoğu şeyi atlattım, tabi ki noktalarım benimle hala ve gidecek gibi durmuyorlar.. Olsun varsın bu olsun














90 yorum:

  1. çok geçmiş olsun bende yaklaşık dokuz on yıldır üveit ile uğraşıyorum çok inatçı beni bırakmıyor ankilozan spondilit'im.. şu anda üç saatte bir predford damla kullanıyorum ve sizin son durumunuzu çok merak ettim. tekrar görüşmek dileği ile.. hoşça kalın
    veciheturna@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 sene bitti ilk zamanlar kötüydü ama artık 3 aylık kontrollerle tkip ediliyorum. İlaçta kullanamıyorum kortizon bana dokundu. Biraz şansla yaşıyorum yani bu yüzden sık kontrole gidiyorum. gelişmelerimle ilgili son durumlarımı da ekleyeceğim. çok geçmiş olsun

      Sil
    2. Kendimi macera romanı okuyor gibi hissettim :D

      Sil
    3. Şu an nasilsiniz bende üveit hastasiyim orta üveit tanısı kondu

      Sil
  2. Geçmiş olsun bende uveit hastasiyim ve ilknur hanima bir turlu ulaşamadım nasıl randevu aldığınızı yazabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur hanımı bulmak zor oluyor çapada olduğu günü takip etmeniz yada sekreterliğiyle konuşmanız gerekecektir. :/ aralıktan beri ben hala denk gelip göremedim.

      Sil
  3. Gecmis olsun bende 11 yildir uveit hastasiyim capaya ilknur hanima gittim ama hastaya nasil hitap edilicegini bilmiyo bi hasta geldiyse o hastanin bi yuzune bakilir illa ozelmi gitmek gerekiyo yeni yetisicek olan doktorlar bakti uslubu hic hosuma gitmedi capami allah muhtac etmesin kimseyi ins....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur hanım mizaç olarak biraz sert olabilir evet..ama inanın oraya gelen hasta sayısını da unutmayın.. Üveit konusunda bence alanın da tek benim şu anda böyle iyi olmamın tek gerçeği.. önemli olan işini ne kadar iyi yaptığı bence..

      Sil
    2. Merhaba bende uveit hastasiyim 3 yıldır ama benim cok kotu geçiyo yapilmadik sey kalmadi direncli uveit gozun arkasında simdide goz tansiyonu cikti 10 gun snra istanbula gidicem kendim izmirde yaşıyorum ilknur hanim bide yilmaz bey varmis hangisini öneriyosunuz yardimci olurmusunuz

      Sil
    3. Pirmuhabbet@hotmail.fr
      Ben 2011 yılında sağ gözümü üveit ve glokom teşhisi yapılmasına rağmen kaybettim soldada başladı numune hastanesinde takip edilirken gene kaybetmek üzereydim artık damla (cosopt diazomid serum) fayda etmiyor bu hastalıkla devlet hastanesine düşerseniz allah yardımcınız olsun ben 1 saatlik ameliyatla hepsine veda ettim doktorum şükrü bayraktar suadiyede ulaşın bu doktora gerisini düşünmeyin

      Sil
  4. mrb arkadaşlar. bende 4 yıldır toksoplazma üveit hastasıyım arkadaşa benzer bi hikayem var retinam felan yırtıldı vs. çok fazla farklı doktora gittim özel hastane felan bence hep hikaye tabi bu hastalık için. ben çoğuna gittim ve tedavi oldum. şubat ayından beri ilknur hanımın hastasıyım. ilknur hanım biraz sert ve pek gülmeyen bi insandır doğru fakat saygı duymak gerekir zor bi işi var. çapa hastanesine ilknur hanımın yanına gidecek arkadaşlar öncelikle asistanlar bakarlar gerek duyarlarsa uz.dr merih hoca bakar o da gerek duyarsa ilknur hoca bakar. merih hoca genellikle ameliyattadır öğleden sonra gelir ilknur hoca ise hiç belli olmaz ama genelde merih hoca olmadığı zamanlar bölümdedir. bu arada merih hocayada kesinlikle güvenebilirsiniz. yukarıdaki bilgileri veren arkadaşa teşekkür ediyorum bi çok hasta için gerekli bilgiler var. birebir sormak istediğiniz sorular varsa https://www.facebook.com/tekin.bay.5 facebook hesabım. hepinize Allah acil şifalar versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim :) İlknur hanım'ın mizacı benim için 2. plan kendisi bu işte gerçekten ciddi bir emek vermiş ve çözüm odaklı çalışan bir hekim..Cveapları net kesin,size yarım cevapta vermez..anlamanı sağlayacak dilden konuşur..o kadar iş ve özel hayat yoğunluğunda bence ruh halinin ne olduğunu bilemeyiz..Evet Merih hoca da gerçekten çok iyidir. Asistana denk gelen bir muayenede retinamın yırtıldığını anlamamış.. İlknur hanım bende göreyim seni dedğinde kendisi görmüştür. Ben görmesem bu şekilde gidecekti diye merih hanıma söylemişti.. O günden beri asistanlardan emin olamıyorum bende :(

      Sil
  5. ALLAH HERKEZE ŞİFA VERSİN

    YanıtlaSil
  6. merhaba ilknur hocanın iletişim bilgilerini yazarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba çok geçmiş olsun. Bende yaklaşık olarak 5 yıldır bu sıkıntıyla uğraşıyorum. Gitmediğim doktor denemediğim ilaç kalmadı diyebilirim. Sizinki ile birbirine çok benzer durumları bende yaşadım. Geldiğim son noktada ise artık kortizon ilaçlarını almıyorum, diğer türlü sağlığımı olumsuz etkiliyor. Şu anda sağ gözüm 10/3 görüyor nerdeyse kapalı sayılır. bu konu hakkında biraz araştırma yaptım ozon ve sülük tedavilerinin etkili olabileceğini öğrendim. bu hafta sonu ozon tedavisi için hastaneye gidip doktorlar ile bir görüşeceğim bakalım ne diyecekler. Durumum da bir değişme olursa yine budan sizlere ulaşıp bilgi vereceğim

    YanıtlaSil
  8. Merhaba benim üç yaşındaki kızım da uveit hastası hastalık kortizon ile kontrol altına alınamadı önce metotreksat şimdi de remicade başlandı bu ilaçları kullananlar varsa kullanma öykülerini ve kendilerinde görülen yan etkileri paylaşırlarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  9. 3 4 Haftalık Bir Tedavi de Ben Bu Hastalıktan Kurtuldum Romatoid artrit Hastasıydım Şimdi Ankilazon Spondilit Hastasıyım. Sizlere Önerim Manisa Celal Bayar Üniversitesi Hastanesinde 2001 2005 Arası Göz Doktoru Olan Prof. HEKİMİ Araştırın O Kişi Bana Teşhisi Ayakta Koydu InŞaAllah Bulursanız 1 Ay İçinde Üveit Diye Bir Hastalıkla Mücadele Etmezsiniz. 2 Damla Bir Melhem İle Tedavi Etmişti Beni. Geçmiş Olsun Allah Hepimize Şifa Versin. :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam naptınız sizinle iletişime geçebilirmiyiz

      Sil
  10. 3 4 Haftalık Bir Tedavi de Ben Bu Hastalıktan Kurtuldum Romatoid artrit Hastasıydım Şimdi Ankilazon Spondilit Hastasıyım. Sizlere Önerim Manisa Celal Bayar Üniversitesi Hastanesinde 2001 2005 Arası Göz Doktoru Olan Prof. HEKİMİ Araştırın O Kişi Bana Teşhisi Ayakta Koydu InŞaAllah Bulursanız 1 Ay İçinde Üveit Diye Bir Hastalıkla Mücadele Etmezsiniz. 2 Damla Bir Melhem İle Tedavi Etmişti Beni. Geçmiş Olsun Allah Hepimize Şifa Versin. :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorun tam adını yazar mısın

      Sil
    2. Nasil yani merhemle ne ilgisi varki gözüm biraz daha anlatrmisnz

      Sil
  11. Site admini arkadaşıma çok teşekkür ederek sormak istiyorum , göğüs büyütme ve
    kepçe kulak estetiği operasyonu geçirdikten sonra psikolojik olarak ne tür etkileşimler yaşanıyor bilgi paylaşımı yaparsanız sevinirim ya'da bu konuda bilgili - bu operasyonları yaşadıkdan sonra psikolojik anlamda etkilendiği olayları olan arkadaşların yorumlarını okumak isterim, şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Sağlık konularında paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim. Ülkemizde yapılan göğüs büyütme ya'da diğer adı ile meme büyütme ve diğer estetik müdehaleler hakkında uzman doktordan bilgi almak isterseniz blogumu ziyaret edebilirsiniz. @catlover seker, Estetik operasyon öncesi psikiyatr danışmanlardan mutlaka öneri almanızı tavsiye ederim.Blog sahibine'de bu fırsatı verdiği için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba -Önder yok size verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim .Ama benim kizimda ne romatizma ne de bir virüs enfeksiyonu saptandı . altında yatan etken tedavi edilse belki uveit de tedavi edilecek ama bir etken yok Yine de bu üniversite hocasini arastiracagim tabiki de .Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar herkese cok cok gecmis olsun. Bende 3 hafta oldu tespit ettim ve akdeniz universitesi arastirma hastanesine geldim. 06 ekim 2015 yani yarin doktorum muayene edecek. Asistanlari korkacak bisey olmadigini soylediler. Asil olani yRin prof doktorum soyleyecek insallah iii haberlerle size tekrar yazarim.

    YanıtlaSil
  15. Arkadaslar herkese cok cok gecmis olsun. Bende 3 hafta oldu tespit ettim ve akdeniz universitesi arastirma hastanesine geldim. 06 ekim 2015 yani yarin doktorum muayene edecek. Asistanlari korkacak bisey olmadigini soylediler. Asil olani yRin prof doktorum soyleyecek insallah iii haberlerle size tekrar yazarim.

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar herkese cok cok gecmis olsun. Bende 3 hafta oldu tespit ettim ve akdeniz universitesi arastirma hastanesine geldim. 06 ekim 2015 yani yarin doktorum muayene edecek. Asistanlari korkacak bisey olmadigini soylediler. Asil olani yRin prof doktorum soyleyecek insallah iii haberlerle size tekrar yazarim.

    YanıtlaSil
  17. merhaba gecmıs olsun.ılknur hanım hangı hastanede bılıyormusunuz ben randevu almak ıstedm ıstanbul tıp fakultesınde ama cıkmadı.ozel muayenemı var sıstem nasıl ıslıyor bıraz anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  18. as hastasıyım üveit dr önerisi İstanbul için rica etsem

    YanıtlaSil
  19. Üveit için İlknur hanim a muayene oluyoruz kendisi Çapa da hocalık yapıyor özel muayene hanesi de var numarasi 0533 270 59 06 Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  20. Gentagut doye ilac kullanan oldu mu uveit icin

    YanıtlaSil
  21. Arkadaslar askerde gecirdim benbu rahatsizlgi 6 ay once kibris ta askerlik yapiyorum gecici olarak konyaya goreve gonderdiklerinde bu hastaligimin teshisi kondu. Sag gozumde kalici gorme bozuklugu birakti ve askeri hastane gozlukten baska care bulamadi suan kibristayim teskereme 28 gun var Ankara ya dondugumde hangi goZ hastanesi hangi doktoru onerirsiniz

    YanıtlaSil
  22. Arkadaslar askerde gecirdim benbu rahatsizlgi 6 ay once kibris ta askerlik yapiyorum gecici olarak konyaya goreve gonderdiklerinde bu hastaligimin teshisi kondu. Sag gozumde kalici gorme bozuklugu birakti ve askeri hastane gozlukten baska care bulamadi suan kibristayim teskereme 28 gun var Ankara ya dondugumde hangi goZ hastanesi hangi doktoru onerirsiniz

    YanıtlaSil
  23. Slm arkadaşlar bende 1,5 yıldır uveit hastasiyim. Benzer durumlar yasadum bende ama Hacettepe üni hastanesinde prof.Dr. Sibel kadayifcilarin devam eden hastasiyim. Alanında çok iyi bir doktor arastiemasini yapipi gitmistim duyduğumda. İnterferon iğnesi kullanıyoruz şuan ama eskiye gore çok daha iyi durumdayım bende. Hepimize geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  24. Slm arkadaşlar bende 1,5 yıldır uveit hastasiyim. Benzer durumlar yasadum bende ama Hacettepe üni hastanesinde prof.Dr. Sibel kadayifcilarin devam eden hastasiyim. Alanında çok iyi bir doktor arastiemasini yapipi gitmistim duyduğumda. İnterferon iğnesi kullanıyoruz şuan ama eskiye gore çok daha iyi durumdayım bende. Hepimize geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  25. Bende 6 yıldır tedavi görüyorum çapa da üveyit hastasiyim hiç bir tesis konulamadı cekiyoruz allah kimseyi düsürmesin...

    YanıtlaSil
  26. Bende 6 yıldır tedavi görüyorum çapa da üveyit hastasiyim hiç bir tesis konulamadı cekiyoruz allah kimseyi düsürmesin...

    YanıtlaSil
  27. Öncelikle herkese geçmiş olsun bende aynı sorunla karşı karşıyayım 2013 te gözler kizardi alanya başkent hastanesine gittim doktor üveit dedi ama akciğerle ilgili bir problem olabilir dedi verdiği damlalar rahatlatmıştı beni ve 6 ay kadar bise olmadi iyileşti diye düşünürken işyeri için akciğer filmi çektirmek gerekti cektirdikten sonra verem savaştaki doktor bi göğüs hastalıklarına görünmemi söledi tekrar başkent göğüs hastalıklarına gittim röntgen çekildi anlaşılmadı tomografi yine olmadı biyopsi dedi parca aldılar akciğer lenf bezlerine tutulmuş sarkoidoz dediler kortizonla tedavi görüyorum oda iyilestirmiyor sadece beni rahatlatıyor almadığımda gözler kan çanağı güneşe çıkamıyorum biktim valla şimdi antalya eğitim araştırma hastanesine gitmeyi düşünüyorum bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SANDİMMUN BENDE BİR AYDIR KULLANIYORUM. SABAH İKİ AKŞAM BİR PARMAKLARIMDA YANMA VUCUDUNDA YORGUNLUK OLUYOR. ŞUAN DURUMUM İYİ BEN BİRDE BİR HAFTADIR SOĞAN SUYU KAYNATIP İÇİYORUM AÇ KARNINA BİR HAFTA SONRA DOKTORA GİDECEM BAKALIM NE OLMUŞ SON SONUÇ.

      Sil
  30. öncelikle herkese geçmiş olsun. 28ekim 2015 ten beri üveit ile ugraşıyorum.Tıp tabirleri yerine düz yazmaya çalışacağım kusuruma bakmayın benim gözüme cisim çarpıp çıktı ve aradan 10 gün kadar geçtikten kızarma ve sulanma oldu doktor baktı ilaç verdi kapattı 3 gün sonra açarsın bişey yok dedi.Fakat 2. gün görme neredeyse sıfır oldu acilen eğitim araştırmaya sevk verdiler. Sag olsunlar bayram arefesinde tedaviyi kabul edip yatırdılar.Öncelikle göz içine bir iğne yapıldı bugün bile izi bembeyaz duruyor.Hastanede 10 gün tedavi gördüm serum verildi damardan iğne yapıldı göze damla ve merhem uygulandı zannedersem tansiyon antibiyotik steroid içeren ilaçlardı.Gözü kaybetme riski ile gittim Üveit teşhisi ve tedavisi oldum. Taburcu olduktan sonra 1 ay kadar %95 kadar görmem iyileşti. Sonra bir anda 6-7 saat içerisinde ani bir atak ile %10 görüşe geri döndüm. Bu rutin kontrollerin ve ilaçların kullanımı sırasında oluştu.İlaçların dozu artırıldı ve prednol 16 mg günde 3 doz olarak kullanmaya başladım.Şu anda 16*2 günlük kullanıyorum ve ilaçlar sebebi ile yogun katarakt oluştu üveit sebebi ile ameliyatta yapılamıyor.Son olarak doktor göz içine ozurdex yavaş salınımlı bir iğne yapılacağını söyledi kabul ettim.Rapor düzenlendi cuma günü iğne günü bakalım sonucu ne olacak. Romatoloji ve göhüs hastalıkları bölümlerinde çeşitli araştırmalar yapıldı.MR kan tahlilleri ve tomografi çekildi sonuçta altta yatan bir rahatsızlık çıkmadı.iğneden sonra tekrar yazmaya çalışırım belki birilerinin işine yarar.Bu arada tedavim N.K.Ü Eğitim araştırma hastanesinde devam ediyor.Saygılar geçmiş olsun herkese....

    YanıtlaSil
  31. Farkli web sitesi araciligiyla gitti gerçi Merhaba Ingiltere'den adi am tarafindan Sonia Stevens, ben büyük bir herbalist Dr. Ben yaklasik bir taniklik veriyorum, o hastaliklarin her sekilde çare vardir, o, benim HIV hastaligi tedavi gördüm farkli bitki ile ilgili farkli tanikliklar, ben gibi oldu: "? Birçok kisi insan hala muzdarip neden HIV tedavisi var" bundan olsa, o zaman ben, ben o kadar ona inanmiyordu, e-posta yoluyla Dr. Ben temas o 3-4 alacagini sadece, ona bir sans vermek istedim o benim posta cevap verdi ve benim hakkimda bazi bilgiler Gerekli, o zaman ben ona gönderdim, o CURE hazirlanan ve UPS kurye servisi ile bana gönderdi, onlar bana Ben parsel alirsiniz gün önce, 3 gün sonra ben paketi aldi ve onun tarafindan belirtildigi gibi ben check-up için gitti ilaci 7 gün sonra, ilaç alarak basladi, ben ... HIV NEGATIF test edildi EGER cIDDI ISENIZ YARDIM IÇIN ONU ILETISIM ANYBODY ASSIST gidiyorum, SIZ SIFA OLACAK !!! O da hypertities B, Diabities, Herpes.etc gibi hastaliklarin her türlü tedavi olabilir. drbenharbalhome@gmail.com veya WhatsApp +2348144631509: araciligiyla onunla temasa. Ayrica e-posta bana ulasabilirsiniz: soniastevens1995@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba arkadaşlar bn 23 yasindayim.bundan 3 yil once nişanima iki gün kala sabh uyandigimda sag gözüm kipkirmizi olmustu nişanim olacağı için ck mtluydum heycanliydim evimiz de kuzenlerim teyzemler vardi bn alerji diye düşündüm kahvaltıya oturduk herkesin baya dikkatini çekti bu durum nyse hast gttim alerjidir diyip bi damla verip yolladilar nişanim falan oldu başka hast gttik bizim makineler yeterli degil araştırma git dediler ama okadar halsiz ve bas ağrısı çekiyorum ki anlatamam bn gtmicem dedim araştırma falan çünkü içime doğdu kötü bsey oldgu gttik araştırmaya üveit dedi aynı zamanda benim ağzım da bacak ve kasik koltuk altı aftlar cikiyodu ve bacak ağrısı falan. . İzmir de Romatoloji dr Gürbüz Gümişdış bulduk bana direk iltihapli romatizma Behçet üveit atağı teşhisi konuldu o günden beri neredeyse her zaman hastanelerdeyim hayatim bitti ya kilo aldim kortizon hap gunde 5 tane kullandim ayrica kortizon igne humira bacaktan igne çocuk istedik bi yil olmadı ikinci yilda dr olmaz dedi bn istedim ilac kullanmaya ara verdik sağlıklı bir ewladim oldu şükür dogumdan sonra da en büyük atağı gecrdim sag gozum tamamen kapandi ışık carpitiyolar gözümun içine onu bile görmüyorum neyse daha doğum yapmamla hastaneye yatis yaptılar göz Bölümüne damardan kortizon sonra dr halil ateş var ona gtim baska bi tedawile dewam etti bikac ay snra gözüm 10 da 3 e çıktı yani 100 de 30 görmem ama şükür hic degilse karanlıktan daha iyidir sonra oxidon adinda igne yapildi sonra göz kapagina igne yapıldı kortizon igne devam ettim ilac dewam ettim bu arada psikolojim bitmiş durumda lohusalik arti çocuğumu emziremedim en cokta o beni yıktı dr ilaclar serumlar cocuga etki eder emziremezsin dedi su an dogumdan 4 ay geçti gttim göz tansiyonu 36 olmuş göz tansiyon da eklendi baş agrisi mide bulantısı beni mafediyo ve ramicade damardan serum alıyorum iki haftada bir bi gttm Kontrole yüzde 30 olan göz yüzde 10 a inmis anlicaginiz iyiye gtmem gerekiyoken kötüye gidiyorum biriyle tanıştım istanbul da iki isim söyledi ilknur hanim ve Yılmaz ozyazgan gidicem 10 güne kadar sizler hangisini öneriyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH ŞİFA VERSİN.

      Sil
    2. Merhabalar durumunuz nasil oldu benim kizimdada var üveit bizde halil ateş beye gidiyoruz..

      Sil
  33. Yaklaşık 2 aydır üveit hastasıyım. nerdeyse hastanelerden çıkmaz oldum. bir kaç doktora gittim damla uyguladılar ama düzelmedi en sonunda erzurum araştırmada ibrahim koçere gitim. sandımmun ve klovan hap verdi, sandimmun çok ağır gerçekten ilacı içtikten sonra parmaklarda yanma yorgunluk hissediyorum. en son gittiğimde tam geçmemiş yeniden başladı ilaç tedavısı bu hastalık kolay kolay vaz geçecek bir hastalık değil. Birde bende bu hastalığa sebebiyet verilecek hiçbir sorun bunulamadı. durduk yerde çıktı.

    YanıtlaSil
  34. Allah herkeze şifa versin ben 6senelik üveit astasıyım sol gözüm %5görüyor piskolejim bozuldu hangi doktora gittimse tadavi si yok diyorlar sapıttım kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara hastanesi gulten hocaya gorunun kesinlikle

      Sil
  35. Allah herkeze şifa versin ben 6senelik üveit astasıyım sol gözüm %5görüyor piskolejim bozuldu hangi doktora gittimse tadavi si yok diyorlar sapıttım kaldım

    YanıtlaSil
  36. Arkadaslar izmirde uveit tedavisi yapan iyi doktor ismi istiyorum acil lutfen allah hepimize sifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİMDE KARDEŞİM ŞUAN TEPECİK ARAŞTIRMADA SAĞ GÖZÜNDE ÜVEİT TEŞHİSİ KONDU.TEPECİK GÖZ POLİKİLİĞİNE GİDİN

      Sil
    2. https://www.facebook.com/tolgaenver.yuceturk
      Üveit tedavisi İzmir

      Sil
    3. https://www.facebook.com/tolgaenver.yuceturk

      Sil
  37. ALLAH HERKESE ŞİFA VERSİN ZOR BİR HASTALIK..

    YanıtlaSil
  38. KAYSERİ DEN YAZIYORUM YAKLAŞIK 10 AYDIR OĞLUM ÜVEİT HASTASI 12 YAŞINDA TEŞHİS KONULMADI ŞUAN ÇOK SAKİN İLERLİYOR FLOREX VE AZAGRA KULLANIYOR GÖZ TANSİYONU NORMALE BİNDİ ERCİYES ÜNÜVERSİTESİ PR.DR.ERTUĞRUL MİRZA BEY ÇOK İYİ KAYSERİDE OLANLAR İÇİN İYİ BİR SEÇENEK VE KİŞİYE GÖRE TEDAVİSİ ÇOK İYİ ÜVEİT HASTALARI DİŞ ÇÜRÜKLERİ VE SİNÜZİT KONTROL ETTİRMEYİ UNUTMASIN

    YILDIRIM ÇAKICI

    YanıtlaSil
  39. Bende üveit hastasiyim 2012 beri ankarada atatürk hastanesine gidiyorum nagihan uğurlu hocam birde Ufuk üniversitesinde ahmet hocam var şuan ona gidiyorum allahım yardım etsin cumlemize çok zor bir hastalik

    YanıtlaSil
  40. İNSANLAR ONDAN YARARLANABİLİR OLACAĞINI ÇOK İYİ ŞEY PAYLAŞMAK İÇİN İYİ. BEŞ GÜN İÇİNDE BENİM MEME KANSERİ VE herpes virüsü, BENİM ADI TASMANIN VE SON İÇİN DR OLUWA SAYESİNDE ROSE BROWN, BİRLEŞİK KRALLIĞI GELEN AM IS. MY TIP DOKTORU HSV 1 VAR söyledi ZAMAN TÜM BİR GÜN OLUR, ben farkına varmadan ben MY GÖVDE, AĞIZ VE ÖZEL BÖLÜM ÜZERİNE PUS GELİŞTİRİLMESİ BAŞLADI, bunu görmezden gelmekte ve BT İLE YAŞAYAN DEVAM IT bir şaka olduğunu düşündüm , HAFTA ZAMAN AM ÇALIŞMA FEEL, ben HE ben TAMAMEN ben NEREDEYSE ÇÜNKÜ MY LIFE ALDI ÖLÇÜDE karıştırmayın ZAMAN BU nOKTADA, VİRÜS HSV 2 geliştirmiştir söyledi, TEKRAR MY TIBBİ DOKTOR İLETİŞİM İÇİN dAHA YOK SEÇENEK VAR Ben çevremdeki herkes İÇİN işe yaramaz. MY TIP DOKTORU TEK BİTKİSEL DR HE AYNI VİRÜS HAS FAZLA 50 KİŞİ CURE ÇIKMASI onu tedavi edebilir DSÖ DR SAM DİYE OLMADIĞI endişeli almak için değil bana ve ona sevk eder BİR OLDU NE ZAMAN SÜRPRİZ OLDU VE ONLAR virüs tAMAMEN ÜCRETSİZ ARE, SONRA TAVSİYE MY TIBBİ DOKTORUNDAN gELDİ çÜNKÜ BİRAZ TEŞVİK, SO ben DR SAM İLETİŞİM İÇİN dAHA YOK SEÇENEK VAR OLDU, HE, ben 5 gün süre içinde ÜCRETSİZ OLACAĞINI WORRY değil bana Ben BT HE otlar HAZIRLAMA VE bANA GÖNDER BİLİYOR ÖNCE ben DR OLUWA tarafından talimat olarak, ben içerim. Ben 5. GÜN yarısı uyandığında MY BODY SES OLDU VE OKAY BU GERÇEĞİ, SONRA kontrol için MY TIBBİ DR İÇİN GİTTİ olamayacak kadar iyi OLDUĞUNU MY KENDİ KENDİNE DEDİ, HE METİN SONRA VAR TEKRAR BİR ŞEY VAR olduğunu söyledi Ben FİYATLARI YUKARI DİĞER BEŞ hastaneye gitti ve ben HSV NEGATİF ONAYLA OLDU, SONRA ben AMERİKA BİRLEŞİK DEVLET BENİM KARDEŞ tanıtmak HER ZAMAN GİBİ Ben yaşadığım sürece onun için şahitlik OLACAKTIR MY SELF, GEÇEN YIL İÇİN DEDİ Kİ IS DR OLUWA İÇİN meme kanseri hastası, VE SADECE ONUN BİTKİSEL KÜR İLE MEME kanseri tedavi 6days götürdü. DR OLUWA SİZ herpes virüsü ve GERİ KALANI İÇİN BU KÜR ÜZERİNE güvenebileceğim tek kişi IS LÜTFEN. İŞTE ONUN E-POSTA ADRESİ droluwaherpescure@gmail.com YAŞAYAN AM NEDEN NEDİR SAP SAYISI 2348036251844. BİR KEZ DAHA HIS E-POSTA droluwaherpescure@gmail.com IS

    HE AYRICA AŞAĞIDAKİ CURE CAN
    ALS VİRÜSÜ
    HIV VİRÜSÜ
    Herpes VİRÜS
    GEBELİK SORUNU
    DÜŞÜK spams
    SİZİN AŞK BİR BACK GET
    MEME KANSERİ İÇİN BİTKİSEL KÜR

    VE ÇOK DAHA FAZLA sadece onu sorununuzu söyleyin VE HE size yardımcı olacaktır.

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar ismim EVREN bende arkadaşın anlattığını birebir yaşadım ancak onun anlattığından farklı olarak bendeki toxoplasma nedeni ile oluşan uveit görme merkezinde skar ( yara ) bıraktı sol gözümde ciddi anlamda girme kaybı var tam 4 senedir çekiyorum bu hastalığı ama en azından atak geçiremiyorum tedavisi yok deniliyor ama bunada inanmıyorum 30 yaşında bir genç olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve hergün kafayı takıyorum bunun gerçekten bir tedavisi olmalı

    YanıtlaSil
  43. Kardeşim Bende 30 yaşımdayım ve 2 tane evladım var 4 yıldır bu hastalık peşimde en göz içine 7 kez antivegf iğne yaptılar ama faydası olmadı başta sadece ödem var dediler ama 1 ay önce üveit teşhisi konuldu bursa retina hastanesi bu işin erbabı çünkü gittiğim özel hastaneler ankara'da ki özellikle hiçbir teşhis koyamamışlardı para avcılarıymış ben ocavite diye bi omega 3 destekli bitkisel bir tablet aldım faydası olurdu bilmem ama denize düşen yılana sarılırmış.bekleyip göreceğiz herhangi bir gelişme olursa burdan yazarım inşAllah çok geçmiş olsun herkese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.bnde ankarada maya göz hastanesine gittim bilemediler.antalyada dunya göz hastanesine gittim bilemediler.anlayacagin özeller hikaye.ankara hastanesine gittim yeni dr direkt bu uveot dedi ve isin uzmanin olan yine ankara aastanesindeki gulten hocaya gonderdi.tedavi basladi simdilik guzel iyilesiyor. Tavsiye ederim kesinlikle gulten hocayi.Rabbim dermansiz dert vermesin.herkese acil sifalar diliyorum

      Sil
  44. https://www.facebook.com/groups/387812704932558/
    Arkadaşlar facebook da yeni üveit hastaları için grup açtım linki tıklayıp katılın gruba. Hastalığımız ile ilgili gelişmeleri kendimiz takip edelim ordan.

    YanıtlaSil
  45. Merhaba
    Benim adım Amerika'dan Doris melodisi, aslında öyleydim
    5 yıldan fazla bir süredir HIV'den acı çekmekte ve çok fazla
    Doktorlar, yaptıkları tek şey, karşıma çıkmadan önce beni kandırmaktır.
    DR Aluebor adlı bu adam, asla bir daha HIV Negatif olmayacağına asla inanmadı. Bu doktora başvurduğumda, benim için
    Bana gönderdiğim bilgileri ve bana bana birkaç gün süreyle almak istediğim iyileştirme bölümünü hazırlayacağını ve bundan sonra kontrol için hastaneye gitmem gerektiğini söyledi, hepsini aldıktan sonra Dr. Aluebor tarafından bana gönderilen tedavi, hastaneye kontrol için gitti ve şimdi HIV Negatif olduğumu teyit edildim, Dr Aluebor ile e-posta yoluyla görüştüm; Dr Aluebor Ben bunu Forum'a gönderiyorum; benzer
    Sorun ve hala bir çıkış yolu arıyor
    (1) HIV / AID veya ilgili hastalıklara sahip olmak
    (2) Kaybedilen sevgiliyi geri getirin, uzun süre kaybolsa bile
    (3) ilişkinizde boşanmanız gerekir
    (4) Ofisinizde terfi edilmek istiyorsunuz.
    (5) Ardından kadınların veya erkeklerin kaçmasını istiyorsunuz.
    (6) Bir çocuğu isterseniz.
    (7) Seni daha çok sevmek için sabırsızlanıyorsun.
    (8) Kocanızı veya eşinizi kendiniz sonsuza kadar bağlamak istiyorsunuz.
    (9) Mali desteğe ihtiyacınız varsa.
    (10) Bitki bakımı
    (11) Geriye dönmek istersen
    Bana e-posta yoluyla ulaşmalı.
    Alueborhomeofsolution@gmail.com
    Alueborhomeofsolution@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Arkadaşlar merhaba Gaziantep den uveit için doktor öneriniz varmı 15 gun önce teşhis konuldu ..Yilmaz Özyazgan hoca ya gideniniz varmı onu tavsiye ederler ..Yardım lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb bendede bu teshis konuldu bi kilinige gidiyorum bi sonuc yok simdilik

      Sil
    2. Mrb bendede bu teshis konuldu bi kilinige gidiyorum bi sonuc yok simdilik

      Sil
    3. Evet ben gidiyorum kesinlikle en iyisi o

      Sil
  47. Gaziantepte iyi doktor varmi uveit hastasiyim bende

    YanıtlaSil
  48. Gaziantepte iyi doktor varmi uveit hastasiyim bende

    YanıtlaSil
  49. bu hastalığı bende geçirdim iki gözdede pan üveit teşhisi vardı hem yerel hem sistemik kortizon tedavisi uygulandı 6 aylık bi tedavi sonucunda çok şükür nerdeyse hiç hasar kalmadan hastalığı atlattık çok zor bi hastalık banada 6 mr 80 tane kan tahlili vs.. yapıldı ama hiç bi bulguya rastlanmadı doktorun teşhisi tamamen stres kaynaklı olduğu yönündeydi profluğu üvea üzerine olan iki doktordan biri ilknur tutkun çapada çok tavsiye edildi diğeri dilaver erşanlı sultanbeyli dünya gözde bu doktor başarılı tedaviyi uyguladı çok tecrübeli bi doktor herkese tavsiye ediyorum bu hastalıkta zaman çok önemli ne kadar erken doğru tedaviye başlanırsa kalıcı kör olma riski o kadar azalıyor o yüzden kesinlikle devlet hastanesinde veya tecrübesiz bir doktorla vakit kaybetmeyin gerekirse bankadan kredi çekin dünyagözde dilaver erşanlıya gidin oct filimlerini tahlilleri eksik etmeyin acele edin ister vandan ister edirneden sağlık herşeyden önemli uçaga atlayıp dediğim doktora gidin allah kimseye yaşatmasın bu hastalığı karanlık çok korkunç hepinize duacıyım bu hastalık kanser gibi bişey metin olun moralinizi yüksek tutun napın edin üstünüzdeki bütün stresten kurtulun 6 aylık tedavi süreci için veya aklınıza takılan herhangi bir soru için bana email atabilirsiniz yardımcı olurum finkyfinker@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben tam 10 tane doktora gitdim.Her kes bawqa birwey soyliyor iki gozumde 100%faiz goruyordu simdi biri 60% biride 85%goruyor gitdikcede daha kotu oluyotim her yer qaranliq goz rengimde acildi gibi koyu rengi goz rengim aciloyor gitdikce korluge gidiyor goze damla kullaniyorum fayda etmiyor doktor ön uveit dedi ama ben kör gibiyim yawim 18 sizce duzelirmi bu?yoksa kalici korluk?������Artk olmek istiyorum gercekden dayanilmaz birbwey

      Sil
  50. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar herkese geçmiş olsun ben 17 yıldır üveyt hastasıyım sağ gözümü kaybettim neden oluştuğunu bulamadılar cok zorlanıyorum tek gözle baskıda oluyor oda cabası

    YanıtlaSil
  53. çocuk sağlığı hakkında aklınıza takılan bir çok soruya cevaplar bulabileceğiniz sağlık sitemizi mutlaka ziyaret etmelisiniz.
    https://www.tahlilsonuclari.web.tr

    YanıtlaSil
  54. İyileşme demişsiniz nasıl bir tedavi yazarmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  55. Arkadaşlar şuan hastalıkla uğraşan arkadaşlar varmı bir gelişmesi nedir durumlariniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben varım sağ gozun üst kısmı görme alanı yok onu fark edemiyoruz sol dada bir sürü nokta var doktorlar atak yok o noktalar kalacak diyor hasar vermis

      Sil
  56. Bir yılı aşkım bir süredir üveit hastasıyım. Tedaviye henüz başlanmadı bu ay başlıyorum bir çok doktor dolaştdım geç teşhis sonuç sağ gözde %80 görmre kaybı. Başından geçen arkadaşlar yanıtlarsa çok memnun olurum.(görme kaybını tekrar geri getirmemiz mümkün mü?) 😔😔

    YanıtlaSil
  57. Benim oglumda 7 yaşinda 2019 mayis gibi sag gizde kizariklik oldu.kortizonlu pred forte sikloplejin ve maksidex kullandik 6 ay sonra gecti.damlalati azalttik ve kestik.fakat 2 qy sonra tekrar sag goz kizardi.2.ci gun gemen gittik.atak olmus tekrar uveitte.1.5 aydir yine damlalar her saat basi.sonra tekrar kontrole gittik.soldada baslamis malesef sol gozdede.dosyamiz saglik bakanligina gitti.damlalar fayda etmiyor artik.humira adli igneye baslancak.2 haftada 1 yan etkisi o kadar agir ve cokki.istemiyorum fakat kullanmazsak gozu kaybederiz dedi.tekrar yazi gonderdi bilgisayardan cevap bekliyoruz hic bisey bulamadilar genetik vs.butun kanlar temiz.doktor bile malesef birsey bulamadik dedi.cokkk zor cook.cocugum isiga bakamiyor.gunesede.gozluk takiyoruz.dua ediyorum.insallah tedaviyle iyilesir oglum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar önce dilaver erşanlıya tedavi olmuştum yukarda yorumumu bulabilirsiniz. Dilaver hoca azerybeycana gittikte nsonra yaşadığım üveit ataklarında istanbul üsküdar altunizade batı göz şubesinde tayfun bavbek takip etti şu an iyiyim tavsiye ederim

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun.. acil şifalar dilerim..

      Sil
  58. Herkse merhabalar arkadaşlar. Ben yedı yıl önce bu üveit denen hastalığa yakalandım ama çok şükür yaklaşık bir buçuk sene süren tedaviden sonrq tamaem iyileştim. Şuan abimd2 aynı durum var gibi. Ve corona illeti yüzğnden doktoruma gidemiyoruz. Sizin bildiğiniz cidd3n işinde iyi olan bi3 doktor var mı? Yardımcı olursanız s2vinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bende bu hastalığı bir çok defa yaşadım son atağı yarım yıl önce 3 aylık bir tedavi ile atlattım doktorum altunizade batı gözde tayfun bavbek tavsiye ediyorum

      Sil