17 Ocak 2014 Cuma

Çocuklar için Tombala

Benim tatlı Buzağım anaokulunda çeşitli oyunlar oynuyor. İyi ki anaokuluna gidiyor diyorum, haftasonu evde yetemiyoruz bazen..okulda eğlenceli,öğretici birçok aktivite var özellikle de grup olarak birlikte bir sürü güzel şey yapıyorlar. Evde 2 dk oturtup kitap okuyamadığım miniğim arkadaşlarıyla oturup kitabı 10 dakika kadar dinliyor, resimlerine bakıyor. Bence her açıdan çok faydalı bir süreç biz biraz erken yaşta başladık ama iyi kide öyle olmuş, uzun süre evde olunca bilinçlenip okula gitme isteği biraz daha zor olabiliyor.

Geçen gün yuvadaki etkinlik resimlerini paylaştılar. Bizim ki arkadaşlarıyla oturmuş Tombala oynuyordu. Öğretmeni torbadan çekiyor kime çıkarsa. Üzerinde hayvan olan kartlardan vardı. Çok hoşuma gitti nerden aldınız diye sordum. Yuvadaki Öğretmenlerimizden biri yapmış.. Ne kadar yaratıcı değil mi :) dedim ki o zaman bende yaparım. Ve oğluma 2 çeşit tombala yaptım. Hayvanlı olan 2 kişilik ve meyvelerden oluşan 3 kişilik tombala hazırladım. Vaktim olursa belki taşıtları da eklerim,ev eşyaları falan :)) sevdim bu işi çünkü

Sizlere de örnek olması açısından resimlerini paylaşıyorum. İnternet'ten bulduğunuz resimleri paint ortamında toplayabilirsiniz.Keyifli oyunlar dilerim. Ve bundan sonraki yaratıcı fikirlerde görüşmek üzere :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder