
- 3 su bardağı köftelik bulgur (misafir sayınızagöre)
- 3 adet yeşil biber
- 3 adet kırmızı biber
- 1 demet taze soğan
- 3-4 yemek kaşığı salça-domates-biber yada ev yapımı size kalmış
- yarım demetten biraz az maydanoz ve dereotu
- 2 adet limon
- 2 adet salatalık
- sıvı yağ
- tuz
- pul biber
- Kısırımızı derince ve geniş bir kaba koyuyoruz.İçine salçayı koyup elimizle tüm salçayı bulgurumuza yediriyoruz.Böyle olunca daha güzel emiyor salçayı
- biraz sıcak su ekleyip üstünü hafif geçecek kadar şişmesini bekliyoruz.Ara sıra karıştırınki yapışmasın.
- Başka bir kapta tüm yeşillikleri doğrayıp karıştırın.Daha sonra kısırımızın içine bir kısmını ekleyin.Sıvı yağ ekleyip 1 adet limonu sıkın.Karıştırması kolay oluyor ve tabi yapışan bulguru açmakta.
- Sonra diğer malzemeyide ekleyip diğer limonu sıkın ve tuzu,baharatları ekleyin.
- Ve unutmadan mutlaka sevgimizi katalım :)
AFİYET OLSUN :)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder